Стратэгічны кансалтынг у галіне рознічнага гандлю

Бізнэс – гэта добра наладжаныя 2000 дэталяў.
Калі вы наладзілі толькі 1900, то будзеце несці страты.


Жэрар Мюлье, заснавальнік Auchan


Стратэгія>

  • распрацоўка і ўкараненне рынкавай стратэгіі для кампаній рынку рознічнагагандлю
  • распрацоўка нацыянальнай рознічнай сеткі новага тыпу
  • распрацоўка і ўкараненне стандартаў для сеткавых магазінаў
  • распрацоўка канцэпцыі аб’екта гандлю, планіровачных рашэнняў і арганізацыі гандлёвай прасторы
  • распрацоўка стратэгіі росту
  • ацэнка дзейснай стратэгіі кампаніі

Аперацыйная дзейнасць

  • аўдыт дзейсных кіраўніцкіх, вытворчых і тэхналагічных працэсаў, выяўленне моцных і слабых бакоў прадпрыемстваў гандлю
  • павышэнне эфектыўнасці аперацыйнай дзейнасці прадпрыемства гандлю
  • распрацоўка таварнага партфеля пад фармат магазіна

Маркетынг і продажы

  • распрацоўка і ўкараненне канцэпцыі ўнутранага і знешняга маркетынгу для рознічнага прадпрыемства
  • распрацоўка і развіццё паспяховага і моцнага нацыянальнага рознічнагабрэнду

Персанал: людзі, як найважнейшы рэсурс рознічнага прадпрыемства

  • распрацоўка карпаратыўнай культуры кампаніі
  • распрацоўка палажэнняў  кадравай палітыкі прадпрыемства рознічнага гандлю
  • распрацоўка арганізацыйнай структуры рознічнага прадпрыемства, схемы ўзаемадзеяння структурных падраздзяленняў.