Стратэгічны кансалтынг у галіне рознічнага гандлю
Бізнэс – гэта добра наладжаныя 2000 дэталяў.
Калі вы наладзілі толькі 1900, то будзеце несці страты.
Жэрар Мюлье, заснавальнік Auchan
Стратэгія>
- распрацоўка і ўкараненне рынкавай стратэгіі для кампаній рынку рознічнагагандлю
- распрацоўка нацыянальнай рознічнай сеткі новага тыпу
- распрацоўка і ўкараненне стандартаў для сеткавых магазінаў
- распрацоўка канцэпцыі аб’екта гандлю, планіровачных рашэнняў і арганізацыі гандлёвай прасторы
- распрацоўка стратэгіі росту
- ацэнка дзейснай стратэгіі кампаніі
Аперацыйная дзейнасць
- аўдыт дзейсных кіраўніцкіх, вытворчых і тэхналагічных працэсаў, выяўленне моцных і слабых бакоў прадпрыемстваў гандлю
- павышэнне эфектыўнасці аперацыйнай дзейнасці прадпрыемства гандлю
- распрацоўка таварнага партфеля пад фармат магазіна
Маркетынг і продажы
- распрацоўка і ўкараненне канцэпцыі ўнутранага і знешняга маркетынгу для рознічнага прадпрыемства
- распрацоўка і развіццё паспяховага і моцнага нацыянальнага рознічнагабрэнду
Персанал: людзі, як найважнейшы рэсурс рознічнага прадпрыемства
- распрацоўка карпаратыўнай культуры кампаніі
- распрацоўка палажэнняў кадравай палітыкі прадпрыемства рознічнага гандлю
- распрацоўка арганізацыйнай структуры рознічнага прадпрыемства, схемы ўзаемадзеяння структурных падраздзяленняў.